לקוחות UpayCard

מתקדמים ל mani

אבטחת מידע

מה החברה עושה על מנת לשמור על פרטיות המידע של הלקוח?

Mani הינה מערכת טכנולוגית מאובטחת לחלוטין. החברה השקיעה מאמצים רבים, תוך שימוש באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר, כדי שתוכל לצפות במידע ולבצע פעולות בחשבון באופן קל, נוח ובטוח.

החברה מפתחת מוצרים פיננסים טכנולוגים ובעלת רישיון מרשות שוק ההון, כפופה לסטנדרטים הבינלאומיים המחמירים ביותר של אבטחת מידע ושמירה על פרטיות.

העברת פרטים אישיים נעשית בצורה מאובטחת, על מנת לשמור על הגנת פרטי הלקוח.

כמו כן, נתוני כרטיס האשראי הינם מוצפנים ומאובטחים, Mani מיישמת את התקן הבינלאומי המחייב של חברות האשראי.  

כללים לגלישה בטוחה

מעבר לאמצעי אבטחת מידע בהן נוקטת החברה, מומלץ לך לנקוט בפעולות הבאות שיבטיחו לך גלישה בטוחה באפליקציה ובאתר האינטרנט:

  • מיד עם כניסתך לאתר, עליך לוודא שבכתובת בחלון הדפדפן מופיע מנעול סגור. חיווי זה מעיד על כך שהתקשורת בין מחשבך לבין האתר הינה מאובטחת. כמו כן, עליך לוודא כי מכשיר הטלפון החכם נמצא בשימושך האישי בלבד ואינו ניתן לגישה של אף גורם אחר (לרבות באמצעות נעילת הגישה למכשיר החכם באמצעי שידוע רק לך ונעילת מסך אוטומטית בעת חוסר שימוש).
  • מומלץ להימנע מהזדהות לחשבון כאשר המכשיר מחובר לאינטרנט אלחוטי (Wi–Fi) שאינו מוכר או מאובטח.
  • נדרש להיזהר מפתיחת הודעות SMS המכילות קישור, שכן זה עשוי להיות קישור לאתר מתחזה, או לחילופין הודעות המכילות בקשה לשלוח פרטי הזדהות. אם קיבלת הודעה כזו או כל הודעה אחרת שנראית חשודה, הימנע מהשבה להודעה ומלחיצה על הקישורים המופיעים בה.
  • השתמש במכשירים על פי הוראות הספק, אין להשתמש במכשירים פרוצים או שנעשה בהם שינוי במערכת ההפעלה.
  • מומלץ לעדכן גרסאות למערכת ההפעלה של המכשיר – חלק מעדכוני המערכת כוללים עדכוני אבטחה.
  • עליך לנקוט באמצעי אבטחה הולמים (כגון כנגד וירוסים, חדירה למחשבים, אובדן מידע, חשיפת סודות וכו'), הנובעים מקישור לרשתות תקשורת חיצוניות או מהיכולת לקבל קבצים ומידע אחר ממקורות שונים.
  • מומלץ להתקין אפליקציית אנטי וירוס המגנה על המכשיר ועל המחשב באופן שוטף.
  • הגישה לחשבון תתאפשר רק באמצעות שם משתמש וסיסמא או זיהוי פנים/ טביעת אצבע. פרטי האימות הינם אישיים ובלעדיים עבורך, והם ישמשו אותך לצורך זיהוי וביצוע פעולות במסגרת השימוש בחשבון.


חשד לאירוע סייבר

בכל מקרה שבו מתעורר אצלך חשד לשימוש לא מורשה בחשבון שלך או חשד לגניבת פרטי זיהוי, עליך להודיע על כך לחברה באופן מידי  באמצעות פניה באחד מערוצי התקשורת להלן:

  • שליחת הודעת WhatsApp למספר: 054-3156566
  • חיוג למוקד שירות הלקוחות (בשעות הפעילות): *4578
  • שליחת הודעת דואר אלקטרוני לכתובת: help@mani.co.il

עוברים ל mani הארנק שמתאים לכולם ללא תקרת שימוש!

להורדת האפליקציה והצטרפות, בחרו את חנות האפליקציות המתאימה: