לקוחות UpayCard

מתקדמים ל mani

הסכם ארנק

הואיל     והלקוח ביקש מהחברה כהגדרתה להלן ליתן לו שירותי ניהול תשלום כמפורט בהסכם זה;

והואיל    והחברה הסכימה להעניק ללקוח שירותי ניהול תשלום בכפוף להוראות הסכם זה ולכל דין;

אי לכך הוסכם והותנה בין הצדדים כלהלן:

 

  1. המבוא להסכם זה מהווה חלק בלתי נפרד ממנו.
  2. הגדרות
    • החברה אי. סי. פי. פיננסים בע"מ, ח.פ. 511089526
    • החשבון האישי – חשבון אישי, המנוהל עבור הלקוח על ידי החברה, ומיועד לשימוש הלקוח בישראל ומחוצה לה בהתאם להוראות הסכם זה. החשבון האישי כולל יתרה משתנה באמצעות תשלומים לחשבון וממנו.
    • האפליקציה – יישומון ייעודי של החברה להפעלת שירותי ניהול החשבון האישי.
    • האתר – אתר החברה בכתובת mani.co.il.
    • המשתמש או הלקוח – הלקוח החתום על הסכם זה, אשר נרשם לקבלת שירותי תשלום מהחברה באופן מקוון, והוא יחיד בגיר וכשיראו שהוא תאגיד הרשום בישראל.
    • חוק שירותי תשלום – חוק שירותי תשלום, תשע"ט-2019, לרבות תקנות שהותקנו מכוחו וכפי שישונו מעת לעת, או כל חוק אחר שיבוא במקומו.
    • מכשיר טלפון נתמך – מכשיר טלפון (לרבות מכשירים דומים כגון טאבלט), אשר בהתאם לגרסת החומרה ומערכת ההפעלה שלו ניתן להתקין בו את האפליקציה והוא תואם את הדרישות הטכנולוגיות שלה לרבות היותו בעל פרוטוקול גלישה אינטרנטית באמצעות רשת הסלולר או באמצעות רשת אלחוטית ומחובר באופן תקין בעת השימוש.
    • רכיב חיוני – שילוב של מכשיר טלפון נתמך בו הותקנה האפליקציה, הקוד האישי שנבחר על ידי הלקוח ו/או אמצעי זיהוי ביומטרי (כגון טביעת האצבע או זיהוי פנים) ככל שמכשיר הטלפון הנתמך מאפשר זאת וככל שהלקוח בחר בדרך הזדהות זו; או הזנת קוד חד פעמי שיישלח לטלפון הנייד של הלקוח.
    • פרט אימות מוגבר – פרטי האימות שהחברה תקבע מעת לעת ככאלה המאמתים מבחינתה את זהותו של הלקוח ברמת ודאות גבוהה. נכון למועד זה, הזנת הקוד האישי יחד עם שימוש באמצעי ביומטרי שנבחר על ידי המשתמש (זיהוי תווי פנים או טביעת אצבע) או שימוש בסיסמא חד פעמית, במכשיר הטלפון הנתמך, יחשב לפרט אימות מוגבר.
    • יום עסקים – יום שבו פועלים עיקר עסקי החברה ואשר לגביו נוהגים תאגידים בנקאיים לקיים סליקה של ממסרים בנקאיים.
    • כרטיס נטען – כרטיס חיוב נטען במותג Mani או מותג אחר של החברה, שהונפק ללקוח על ידי מקס איט פיננסים בע"מ, ככל שהונפק.
    • שימוש לרעה – שימוש לרעה בחשבון האישי, כהגדרתו בחוק שירותי תשלום ובהסכם זה.
  3. הרשמה ופתיחת חשבון אישי
    • לאחר שהמשתמש נרשם כמבקש לקבל מהחברה שירותי תשלום, ולאחר הליכי אימות, זיהוי והכרת הלקוח הנדרשים על פי דין והשלמתם לשביעות רצון החברה, תפתח החברה חשבון אישי על שם המשתמש. החשבון האישי יזוהה לפי מספר הטלפון הנייד עמו נרשם המשתמש לשירות ומספר הזיהוי שלו.
    • אין על החברה חובה להסכים ליתן שירות לכל נרשם, גם אם השלים הליך רישום, אימות וזיהוי, וגם אם חתם על או אישר את הסכמתו להסכם זה. ההחלטה בעניין זה נתונה לשיקול דעתה המלא והמוחלט של החברה.
    • כל משתמש רשאי לפתוח חשבון אישי אחד. המשתמש יהיה הבעלים היחיד בחשבון האישי למעט במקרים בהם התירה החברה במפורש אחרת.
    • המשתמש מצהיר כי הכספים בחשבון האישי לא יוחזקו על ידיו עבור או לטובת אדם אחר ולא יהיה אדם אחר בעל יכולת להכווין את הפעילות בכספים ובחשבון.
    • המשתמש מצהיר ומתחייב, כי השימוש בשירותי התשלום שתספק לו החברה יעשה על ידיו בהתאם לדין, בתום לב ובדרך מקובלת, וכי המידע שימסור לחברה לשם פתיחת החשבון ובמהלך ניהולו יהיה מלא, נכון ומדוייק. לא יעשה בהם כל שימוש לרעה או כל שימוש בניגוד לדין או לתקנת הציבור או כל שימוש לא סביר או למטרות אחרות מאלו שלשמן נועד השירות, לרבות ביצוע העברות כספים בלתי חוקיות או אסורות או העברות לשם עקיפת המגבלות הנוגעות לדיווח בקשר עם איסור הלבנת הון ומימון טרור או התחזות לכל אדם או ישות משפטית אחרת. מבלי לגרוע מזכויות החברה, אם המשתמש יעבור על איסור כאמור, ישפה את החברה על כל נזק שיגרם לה כתוצאה מכך.
  4. הפקדה ומשיכה
    • עם פתיחת החשבון האישי יהיה המשתמש רשאי להפקיד אליו כספים ולמשוך ממנו כספים, בהתאם להוראות הסכם זה. המשתמש יוכל לקבל מידע, בכל עת, אודות מצב החשבון ויתרתו, באמצעות שימוש באפליקציה במכשיר טלפון נתמך.
    • הפקדה לחשבון תהיה באחת הדרכים הבאות: (א) העברה מחשבון בנק בבעלות המשתמש; (ב) תשלום באמצעות כרטיס חיוב אישי בבעלות המשתמש; (ג) הפקדת כסף מזומן בנקודת טעינה יעודית, מתוך רשימה משתנה של נקודות טעינה כפי שתפרסם החברה מעת לעת; (ד) פריקת כרטיס נטען (בהתאם לתנאים ולמגבלות החלים על השימוש בכרטיס הנטען); (ה) העברה מחשבונות של משתמשים אחרים אצל החברה (בכפוף לאישור המעביר וקיומה של יתרה מספקת בחשבונו); או (ו) תשלום או העברה לחשבון בידי צד שלישי גם אם אינו בעל חשבון אצל החברה בדרך של משלוח קישור (link) למשלם; (להלן כל האפשרויות שלעיל – 'הפקדה').
    • הפקדה (בניכוי עמלה בגין הפעולה ככל שישנה על פי סוג ההפקדה) תזקף לזכות החשבון האישי של המשתמש בתוך יום עסקים אחד. על אף האמור הפקדה בדרך של תשלום באמצעות כרטיס חיוב או פריקת כרטיס נטען תזקף מיידית.
    • משיכה מהחשבון האישי תתאפשר בדרכים הבאות: (א) העברה לחשבון בנק אישי בבעלות המשתמש (בכפוף להצגת אישור ניהול חשבון עדכני); (ב) זיכוי כרטיס חיוב אישי בבעלות המשתמש; (ג) במזומן בנקודת טעינה יעודית; (ד) טעינת כרטיס נטען (בהתאם לתנאים ולמגבלות החלים על השימוש בכרטיס הנטען); (ה) בהעברה לחשבון אישי של משתמש אחר אצל החברה, בכפוף לקיומה של יתרה מספקת בחשבון האישי של המשתמש המעביר; או (ו) העברה לצד שלישי שאינו בעל חשבון אישי אצל החברה לחשבון בנק שלו בישראל או בחו"ל או זיכוי כרטיס האשראי שלו (אפשרות זו אינה פעילה במועד חתימת הסכם זה, והפעלתה כרוכה בהודעה נפרדת מטעם החברה לרבות הכללים החלים לגביה); (להלן כל האפשרויות שלעיל – 'משיכה').
    • משיכה בכל דרך (למעט משיכת מזומן) תבוצע בהקדם האפשרי ותושלם לכל היותר בתוך יום עסקים אחד. בפעולת משיכה לחשבון בנק או כרטיס חיוב של הלקוח, מועד הזיכוי יהיה תלוי גם בתנאים של הגוף אליו הועברו הכספים ובמאפייני פעילותו.
    • כל פעולת משיכה תחוייב בחשבון האישי מיד עם מתן הוראת המשיכה על ידי המשתמש. אם טעה המשתמש בפרטי המשיכה תחול האחריות בעניין זה עליו בלבד, ולא תהיה לו כל טענה כלפי החברה בעניין זה.
    • בפעולה של העברת תשלום לחשבון אישי של משתמש אחר בחברה –
  • המשתמש יוכל לבטל את הפעולה כל עוד לא ניתנה הסכמת מקבל התשלום לקבלתו, ככל שנדרשה הסכמה כזו, והסכום יזוכה בחשבון האישי של המשתמש בניכוי עמלות הפעולה שיגבו בכל מקרה, אם היו כאלו. ביטול פעולה כרוך בפניה טלפונית של המשתמש לחברה, בשעות פעילותה הרגילות.
  • לאחר שמקבל התשלום אישר את הסכמתו לקבלו, ככל שנדרש אישורו, לא יוכל המשתמש לבטל את הפעולה בשום דרך.
  • אם מקבל התשלום לא יאשר את הסכמתו לקבלת התשלום בתוך 3 ימי עסקים ממועד מתן ההוראה תבוטל ההוראה והסכום יזוכה בחשבון המשתמש באותו מועד, בניכוי עמלות הפעולה שיגבו בכל מקרה, אם היו כאלו. בפעולה של קבלת תשלום מחשבון אישי של משתמש אחר, המשתמש יזוכה בחשבונו האישי מיד לאחר שיאשר את הסכמתו לפעולה.
    • כל פעולה בחשבון האישי תבוצע בדרך של מתן הוראה בידי המשתמש באמצעות האפליקציה במכשיר טלפון נתמך ותחייב זיהוי באמצעות שימוש ברכיב חיוני ופרט אימות מוגבר. החברה תפחית מסכום ההעברה או המשיכה עמלות בהתאם לנהליה באותו מועד.
    • המשתמש מתחייב שלא ליתן הוראות משיכה של סכומי כסף שערכם המצטבר עולה על יתרת הסכום הצבורה בחשבון באותו מועד, לרבות סכומי העמלות בגין פעולות אלו.
    • סכומי הפקדה ומשיכה לא יעלו על סכומים שייקבעו ע"י החברה מעת לעת ובכל מקרה לא יפחתו מ-1 ₪.
    • החברה תהיה רשאית, בכל עת, להגביל את הפעילות בחשבון האישי באופנים שונים, לרבות הגבלת החשבון בסכומי הפקדה ומשיכה. רשימת ההגבלות מצורפת כנספח להסכם זה, ואפשר שתשתנה על פי שיקול דעת החברה או דרישות הדין.
    • החברה תוכל, מטעמים סבירים, לעכב או לסרב לבצע כל בקשה למשיכת כספים וכן לבטל משיכה שבוצעה (תוך חיוב חשבונו האישי של המשתמש או חשבון משתמש אחר אליו בוצעה ההעברה), באחד המקרים הבאים: (א) אם קיימת מניעה חוקית; (ב) אם הפעולה אינה על פי הכללים והנהלים הנוהגים בחברה; (ג) מטעמים הקשורים במדיניות החברה, לרבות מדיניות ניהול הסיכונים או מדיניות עסקית; (ד) בשל חריגה מתנאי השימוש או תוך הפרה של הוראות הסכם זה; (ה) אם קיים ספק ביחס לאמיתות או תוקף ההוראה לביצוע הפעולה; (ו) אם הפעולה אינה תואמת את פרופיל המשתמש; (ז) במקרה בו המשתמש או הפעולה עצמם אינם עומדים בקריטריונים הקבועים לביצוע השירות; (ח) במקרה בו היתרה בחשבון האישי של המשתמש אינה מאפשרת את ביצוע הפעולה; (ט) במקרה בו החברה תחשוד כי הפעולה הינה עסקה חשודה על פי הקריטריונים שתקבע מעת לעת, והכול בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. מובהר עם זאת כי החברה אינה מחוייבת לבצע בקרה או פיקוח כאמור, וכי ביצוע הוראת משיכה אין בה כשלעצמה אישור של החברה לכך שהיא עומדת בתנאים דלעיל ואין להסתמך על ביצוע הוראת משיכה כאילו החברה אישרה שהיא תקינה.
    • כספי המשתמש המופקדים בחשבון האישי ישמרו בחשבון בנק ייעודי של החברה שמטרתו שמירת כספי לקוחות ומנוהל לטובת עניין זה בנאמנות ובנפרד מחשבונות פעילים אחרים של החברה.
  1. פעולות אחרות ואשראי בחשבון האישי
    • החברה תהיה רשאית, בעצמה או באמצעות אחרים, להעניק אשראי למשתמש לצורך ביצוע תשלום או העברה מהחשבון, על פי תנאיה כפי שיהיו מעת לעת ועל פי שיקול דעתה המלא והמוחלט, ובכפוף להוראות חוק אשראי הוגן, תשנ"ג – 1993 וכל דין אחר החל על פעילות החברה בעניין זה.
    • מתן אשראי כאמור יהיה כפוף להתקשרות נפרדת בין המשתמש והחברה.
  2. סיום ההתקשרות
    • תקופת ההתקשרות על פי הסכם זה אינה מוגבלת בזמן. המשתמש יהיה רשאי להודיע לחברה בכתב, בכל עת, על סיום ההתקשרות בהתאם לתנאי הסכם זה. סיום ההתקשרות יכנס לתוקף בתוך יום עסקים אחד מהמועד בו השלים המשתמש ישלים את כל הפעולות הנדרשות לצורך סיום ההתקשרות ובכפוף לכל דין בעניין זה. הפעולות הנדרשות הן במצטבר (א) משיכת כל יתרה מהחשבון; (ב) השלמת כל הוראת משיכה או הפקדה שטרם הושלמה במועד מתן הודעת המשתמש; (ג) סילוק חוב המשתמש לחברה, ככל שהיה כזה, לרבות בגין העמדת אשראי. הודעה בכתב תנתן באמצעות האתר או באמצעות דואר אלקטרוני ותתקבל אצל החברה ביום העסקים שלאחר מכן.
    • המשתמש יהיה רשאי לבקש להקפיא את השימוש בחשבון האישי באמצעות מתן הודעה בכתב באתר או באמצעות האפליקציה, ואם עשה כן יוקפא השימוש למתן הוראות טעינה ומשיכה חדשות לפרק הזמן לגביו ביקש המשתמש את ההקפאה ובלבד שלא יעלה על 45 ימים. אם לא ניתנה הוראת המשתמש לעניין תקופת ההקפאה תוקפא הפעילות בחשבון למשך 14 ימים. הקפאת השימוש בחשבון האישי אינה גורעת מזכויות החברה על פי החוזה ואינה מבטלת הוראות תשלום שניתנו קודם להוראת ההקפאה וטרם הושלמו.
    • החברה תהיה רשאית, בכל עת, לסיים את ההתקשרות בכפוף להודעה מוקדמת לפחות 45 ימים מראש.
    • על אף האמור לעיל החברה רשאית לסיים את ההתקשרות באופן מיידי לצמיתות או להקפיאה לתקופה מוגבלת, תוך מתן הודעה מוקדמת, אם התקיימו אחד או יותר מהמקרים החריגים הבאים: (א) המשתמש נפטר, הוכרז כפסול דין, ניתן כנגדו צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון, נאסר, נעצר או עזב את הארץ; (ב) קיים חשש לשימוש לרעה, לרבות הונאה, הקשור לשירות ניהול התשלום; (ג) הצהרות המשתמש שנמסרו לחברה התבררו כלא נכונות או לא מדוייקות; (ד) אחד או יותר מאמצעי התשלום הרשומים בחשבון המשתמש אינו תקין, נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהיא; (ה) המשתמש עשה שימוש בשירות בניגוד לדין כלשהו; (ו) המשתמש הפר התחייבות כלשהי בה התחייב כלפי החברה; (ז) לדעת החברה קיים חשש סביר שהמשתמש לא יוכל לעמוד בהתחייבויותיו כלפיה; (ח) בכל מקרה אחר שבו לפי שיקול דעת החברה, המשך השימוש בשירות החשבון עלול לגרום נזק למשתמש או לחברה.
    • החברה תשלח למשתמש הודעה על סיום ההתקשרות או הקפאת הפעילות בחשבון האישי באופן מיידי וסמוך ככל הניתן לפני ביצוע סיום ההתקשרות או ההקפאה, אלא אם סברה החברה כי מתן הודעה מוקדמת עלול לסכל את המטרה לשמה נדרשת סיום ההתקשרות או הקפאתה.
    • אם נותרה יתרת זכות בחשבון האישי לאחר סיום ההתקשרות תעביר החברה את היתרה לחשבון בנק אישי של המשתמש (בכפוף להצגת אישור ניהול חשבון עדכני) אלא אם ניתנה על ידיו הוראת משיכה אחרת בהתאם להוראות הסכם זה. בהעדרו של חשבון בנק או פרטים לגביו תהיה רשאית החברה לקבוע את אופן העברת יתרת הזכות או לשמרו בידיה עבור המשתמש עד מתן הוראה מתאימה על ידיו.
    • בסיום ההתקשרות החברה תהיה פטורה מלהשיב למשתמש מסמכים שמסר לה או חתם עליהם.
  3. עמלות, מסים והוצאות

המשתמש מתחייב לשלם והחברה תהיה רשאית, מעת לעת, לחייב את החשבון:

  • בעמלות שתקבענה ע"י החברה, מעת לעת, וכפי שיעורן מעת לעת, על פי תעריפון החברה.
  • בכל מס, היטל או תשלום חובה אחר מכל סוג שיחול בעקבות השימוש בשירות ניהול התשלום.
  • בעמלה, על-פי תעריפון החברה הנהוג בחברה באותה עת, בגין כל ההוצאות שתגרמנה לחברה בעקבות סיום ההתקשרות או השעיית השימוש בחשבון האישי, ובכלל זה בהוצאות משפטיות סבירות.
  • בהוצאות גביה שנגרמו לחברה עקב פיגור או אי-כיבוד של התחייבויות המשתמש כלפי החברה, לרבות דמי טיפול, הוצאות חקירות, מסירות, הוצאות ואגרות בית-משפט והוצל"פ.
  • החברה תמסור ללקוח חשבונית מס ו/או קבלה בגין תשלומים ששילם לה הלקוח, על פי העניין, וזו תועמד לרשות הלקוח באמצעות האתר.
  1. גניבה או אובדן או שימוש לרעה
    • כל פעולת תשלום באפליקציה מחייבת שימוש ברכיב חיוני ובפרט אימות מוגבר. אימות ההפעלה הראשונה במכשיר טלפון נעשה על ידי משלוח מסרון לטלפון שבו מותקן כרטיס SIM המשויך למספר הטלפון של המשתמש.
    • המשתמש יודיע מיד לחברה בכל מקרה מהמקרים הבאים: (א) אובדן או גניבה של כל אחד מחלקי הרכיב החיוני; או (ב) שימוש לרעה בחשבון האישי; וימסור לחברה את כל הפרטים הידועים לו בקשר לכך, ומתחייב לפעול בהתאם להנחיות שיינתנו לו על ידי החברה, לרבות הגשת תלונה במשטרה ככל שיידרש וחתימה על תצהיר. בהודעתו ובהצהרתו ימסור המשתמש פרטים אודות המקום והמועד המשוערים בהם נגנב או אבד הרכיב החיוני או נעשה בו שימוש לאחרונה וכן תיאור של חפצים אחרים שנגנבו או שאבדו העשויים לסייע בהחזרת הרכיב החיוני.
    • האחריות לנזק שייגרם כתוצאה משימוש לרעה בחשבון תוגבל בהתאם להוראות כל דין כפי שיהיו מעת לעת, ובתנאי שהמשתמש פעל בהתאם להוראות הדין. בכפוף לכך, המשתמש לא יהיה אחראי לשימוש לרעה שיעשה לאחר מסירת ההודעה. החברה תהיה רשאית לחייב את המשתמש בגין כל פעולת תשלום שנעשתה לפני מסירת ההודעה, לפי הסכום הקבוע בדין.
    • הגבלת אחריות המשתמש לא תחול במקרה של כוונת מרמה, ובמקרה כזה יהיה המשתמש האחראי הבלעדי לשימוש לרעה בשירותי התשלום.
  2. אבטחת מידע
    • על מנת למנוע שימוש לא מורשה באפליקציה או חשיפת מידע על המשתמש לוודא כי: (א) המכשיר הסלולרי עליו מותקנת האפליקציה נמצא ברשותו הבלעדית של המשתמש, והוא מוגן בקוד נעילה הידוע רק לו; וכן (ב) מכשיר הטלפון הסלולרי תומך בקבלת ושליחה של מסרונים. אין להתקין את האפליקציה אם הטלפון של המשתמש אינו עומד בתנאים אלו.
    • המשתמש יבחר קוד אישי בהתאם להנחיות החברה, כפי שינתנו מעת לעת, אשר באמצעותו יוכל להזדהות על מנת לבצע פעולות באפליקציה ובאמצעי התשלום הרשומים בה. החברה תהיה רשאית לדרוש מהמשתמש להחליף את הקוד האישי מעת לעת או להוסיף לקוד האישי אמצעי זיהוי נוספים כתנאי לביצוע פעולות באמצעות האפליקציה.
    • השימוש בשירות הוא אישי ואין להתיר לכל צד ג' שימוש ביתרה האישית או בשם המשתמש או בקוד האישי. המשתמש מסכים לכך שהוא אחראי לכל שימוש שייעשה בחשבונו באפליקציה תוך שימוש בקוד האישי שלו, הכל בכפוף להוראות הדין.
    • המשתמש מתחייב לשמור על סודיות הקוד האישי, ובכלל זה מתחייב שלא לרשמו על מכשיר הטלפון הנתמך ולא להחזיקו בצמוד לו ולא למסור או לגלות לאחרים בשום מקרה את הקוד האישי. הפרת אחת מהתחייבויות אלו תחשב כהעמדת הרכיב החיוני לאדם אחר ועלולה לשלול מהמשתמש פטור מאחריות לשימוש לרעה בחשבון האישי.
  3. פטור מאחריות בנסיבות מיוחדות, שיפוי ופיצוי
    • המשתמש פוטר בזה את החברה מכל אחריות לנזק, הפסד, הוצאות ותשלומים העלולים להיגרם לו, במישרין או בעקיפין, כתוצאה מתקלה במחשבי החברה, הבנקים או חברות האשראי, על ציודם ההיקפי, או באמצעי תקשורת כלשהם, או כתוצאה מהעדרם של מכשירים כאמור.
    • המשתמש פוטר בזה את החברה מכל אחריות במקרה של הפסקת ההתקשרות או סיומה או הקפאתה על ידי החברה, כתוצאה מנסיבות שאין לחברה עליהן שליטה או במקרה שהחברה לא נתנה, הגבילה או ביטלה אישור לעסקות ופעולות באמצעות החשבון בהתאם לאמור בהסכם זה.
    • ידוע למשתמש, כי כדי לתת שירותים למשתמש הנמצא בחו"ל או כדי לאפשר ביצוע עסקות עם נותני שירות בחו"ל, נדרשת החברה להעזר במרכזי שירותים בחו"ל. החברה לא תהיה אחראית לכל טעות או מחדל או תקלה של מרכז כזה. הפטור האמור יחול רק למקרים שאינם בשליטת החברה, והחברה עשתה מאמץ סביר למנוע אותם.
    • על אף האמור לעיל החברה לא תהיה פטורה אם יוכיח המשתמש כי הנזק, ההפסד או ההוצאה האמורים הם תוצאה של רשלנות החברה. כמו כן מוסכם כי בכל מקרה שתוטל על החברה אחריות מכל סיבה שהיא לנזק, הפסד, הוצאה או תשלום, לרבות כאמור לעיל, תוגבל אחריותה של החברה אך ורק לנזק ישיר בלבד.
    • המשתמש ישפה ויפצה את החברה על כל הפסד, נזק או הוצאה סבירים (ובכלל זה שכר טרחת עו"ד), שייגרמו לחברה כתוצאה מכל תביעה, הליך או דרישה, הנובעים מסכסוך המהווה כולו סכסוך בין המשתמש לצד שלישי בארץ או בחו"ל. כמו-כן, במקרה של תביעה, הליך או דרישה, כאמור, תהיה החברה זכאית לנקוט כל צעד שתמצא לנכון.
  4. בטחונות, עכבון וקיזוז
    • לצורך הבטחת קיום התחייבויות המשתמש כלפי החברה תהיה רשאית החברה להתנות את מתן שירותי התשלום, בכל עת, בקבלת אחד או יותר מהבטחונות הבאים:
  • שטר חוב: ככל שנמסר על ידי בית העסק שטר חוב, מסכים בזאת בית העסק ומייפה בזאת את כח החברה למלא בשטר החוב את מועד פרעונו ואת סכום החוב כמופיע בספריה, ככל שתבקש החברה לעשות בשטר החוב שימוש ועל פי שיקול דעתה המלא והמוחלט. סמכותה של החברה לעשות כן תפקע בתום 12 חודשים ממועד סיום תוקפו של חוזה זה.
  • שמירת יתרה: החברה תהיה רשאית להגביל הוראות משיכה כך שלאחר ביצוען תוותר בחשבון יתרה מספקת לתשלום כל התחייבויות המשתמש כלפי החברה, בגין אותה הוראה או בכלל. אלא אם ניתנה הודעה אחרת, ניתנת בזאת הודעה למשתמש כי החברה תפעל כאמור בסעיף זה לכל אורך תקופת מתן שירותי התשלום.
  • ערבות אישית של בעלי מניות או נושאי משרה (ללקוחות תאגידיים בלבד).
    • עכבון וקיזוז: לחברה תהייה זכות עיכבון על כל נכס של המשתמש שבידי החברה, לרבות יתרת זכות בחשבון האישי, וכן זכות קיזוז לגבי כל סכום המגיע למשתמש מהחברה וזאת כנגד כל סכום המגיע למשתמש מהחברה. הוראה זו שבהסכם תהווה הודעת עיכבון או הודעת קיזוז על פי העניין, ולא תדרש הודעה נוספת לצורך גיבושם.
  1. ויתור על סודיות והגנת הפרטיות
    • המשתמש מסכים ומאשר כי החברה תהיה רשאית, בכל עת, למסור לבנקים או לחברות האשראי על פי בקשתם כל מידע בנוגע לחשבון האישי ו/או למשתמש לצורך תפעולו, מתן שירות בקשר אליו וכיו"ב.
    • המשתמש מסכים ומאשר בזה כי לצרכי גביה החברה תהיה רשאית בכל עת למסור לכל גוף פרטים אודותיו וכל גוף יהיה רשאי למסור לחברה, לפי בקשתה, כל מידע רלבנטי הנוגע למשתמש לצורך זה.
    • המשתמש מאשר כי ידוע לו שהמידע שנמסר על-ידיו לחברה דרוש לה לצורך קבלת החלטות בדבר פתיחת החשבון האישי ומתן שירותי התשלום. המשתמש מצהיר כי הוא מוסר את המידע מרצונו ולא חלה עליו חובה חוקית למוסרו. המשתמש מאשר כי ידוע לו שהמידע שנמסר על ידיו לחברה יוחזק, כולו או חלקו, במאגרי מידע, ממוכנים או אחרים, אצל החברה או אצל גופים אחרים, בפעילויות סליקה, גביה או בכל פעילות אחרת הנדרשת להענקת השירות לו מחויבת החברה על-פי הסכם זה. הוראה זו תחול גם על מידע שמסר המשתמש אודות משלם למשתמש שאינו בעל חשבון בחברה. המשתמש מאשר כי ידוע לו שהחברה תוכל להמשיך ולהחזיק במידע כאמור גם לאחר תום תוקפו של חוזה זה מכל סיבה, והוא מסכים לכך.
    • בכפוף להסכמתו בבקשה, המשתמש מאשר ומסכים, כי המידע שנמסר על-ידיו לחברה ומידע אודות הפעולות שנעשו באמצעות הכרטיס ישמש כדי להציע לו מצרכים או שירותים שונים שעשוי להיות לו עניין בהם, מעת לעת, ומאשר לחברה לעשות במידע שימוש לצורכי שיווק ודיוור ישיר, בכפוף לזכויותיו לפי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981.
    • המשתמש מאשר כי נמסר לו שבהתאם לחוק נתוני אשראי, תשע"ו – 2016, אפשר שהחברה תהיה מחוייבת להעביר מידע אודותיו למאגר נתוני אשראי המופעל על ידי בנק ישראל.
    • החברה עשויה לפנות ללשכת אשראי בבקשה לקבלת חיווי אשראי אודותיו, כמשמעות מושג זה בסעיף 33 לחוק נתוני אשראי, התשע"ו – 2016; וכי לצורך מתן החיווי האמור לשכת האשראי תפנה לבנק ישראל לקבלת נתונים אודות בית העסק ממאגר נתוני האשראי המרכזי של בנק ישראל. המשתמש נותן לכך את הסכמתו מראש ככל שנדרשת.
  2. רישומי החברה
    • רישומי החברה בכל עניין הנוגע להסכם זה ומתן השירות, לרבות הוראות שנתן, יהוו ראיה לכאורה; ובכל הנוגע לחובות והתחייבויות המשתמש לפי הסכם זה ייחשבו כראייה לכאורה בקשר לחובותיו כלפי החברה.
    • המשתמש מצהיר בזאת כי ידוע לו ששיחות טלפון עם החברה עשויות להיות מוקלטות וכי השיחות המוקלטות עשויות לשמש את החברה לצרכי הדרכה ושיפור השירות או לצורך אימות נכונות המידע שנמסר, או כראיה בכל סכסוך או הליך משפטי בין החברה לבין המשתמש ו/או צד שלישי כלשהו. הקלטת השיחה או רישומה תהווה ראייה לעצם קיומה של השיחה ולתכנה. החברה תפעל לעניין רישום שיחות טלפוניות על-פי הנחיות גופים מאסדרים רלבנטיים כפי שתהיינה מעת לעת. לעניין סעיף זה, "שיחה או הודעה טלפונית" – לרבות הודעה או העברת מסר באמצעות האינטרנט או הדואר האלקטרוני.
  3. הוראות כלליות
    • הודעות: כל הודעה למשתמש הנובעת מהסכם זה, תנתן על ידי החברה בכל דרך שתראה לה לפי שיקול דעתה, לרבות פרסום בעיתון יומי או באמצעות שליחת הודעה אלקטרונית, הכל בכפוף לדין אם חל או יחול בעניין זה. מען המשתמש, לרבות כתובות הדואר האלקטרוני שלו, יהיה המען להמצאת דברי דואר או הודעות כאמור. המשתמש מתחייב להודיע לחברה בכתב על כל שינוי במענו. כל הודעה שנשלחה למשתמש לפי המען האמור תיחשב כאילו הגיעה למשתמש תוך 2 ימי עסקים מיום שליחתה ואם תשלח בדואר אלקטרוני, במועד שליחתה.
    • כותרות: כותרות סעיפי הסכם זה ניתנו לשם הנוחות בלבד, ואין להיעזר בהן בפירוש תנאי ההסכם.
    • שינוי תנאי ההסכם: החברה תהיה רשאית, לפי שיקול דעתה, לשנות מעת לעת את תנאי ההסכם. כל שינוי ייכנס לתוקף בתוך 14 ימים מיום שתינתן על-כך הודעה למשתמש, אך שינויים הנוגעים לתעריפים ועמלות – בתוך 7 ימים.
    • סמכות שיפוט: סמכות השיפוט הייחודית לדון בכל העניינים הנוגעים להסכם זה תהיה אך ורק לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל-אביב או במחוז ירושלים.
    • בכל פעולה בכרטיס חיוב של הלקוח על פי הוראות חוזה זה, ובכלל זה הפקדה באמצעות חיוב הכרטיס או זיכויו, יופיע שם החברה בפירוט הפעולות שיקבל הלקוח מהמנפיק כבית העסק עמו ביצע הלקוח עסקה.
    • בחוזה זה לשון זכר משמע גם בנקבה ולהיפך.
  4. פניות
    • מבלי לגרוע מכל הוראה בהסכם זה, תלונה בכל עניין הנוגע לשירותים המוענקים לבית העסק ניתן להגיש לממונה תלונות הציבור של החברה באחת הדרכים הבאות: בדואר אלקטרוני: pniot-tzibur@mani.co.il או בדואר רגיל במשלוח לכתובת כנרת 5 בני ברק, מיקוד 5126237.

 

 

 

עוברים ל mani הארנק שמתאים לכולם ללא תקרת שימוש!

להורדת האפליקציה והצטרפות, סרקו את הקוד:

להורדת האפליקציה והצטרפות, בחרו את חנות האפליקציות המתאימה: